زلال بصیرت (Clear insight )

«فلسطین کلید رمز آلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلامی است » مقام معظم رهبری

زلال بصیرت (Clear insight )

«فلسطین کلید رمز آلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلامی است » مقام معظم رهبری

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران وب سايت ختم قرآن مجيد
< سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com

مبارز کلیپ

آخرین نظرات
  • ۶ مرداد ۹۴، ۰۱:۲۳ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت

۸۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

شهدا چه کردند؟ شهدا وقتی در دوراهیِ تحمیلیِ «حقارت» و «خطر» گرفتار شدند، خطر را انتخاب کردند تا تن به حقارت نداده باشند. شهدا راضی به معامله با «متجاوز» نشدند. و این «راضی نشدن» به قیمت جان‌های گرامی‌شان تمام شد. که البته باکی هم نداشتند.

اما متجاوز کیست؟ متجاوز آیا همان بیگانه‌ای نیست که به بخشی از خاک یا قلمرو یک ملت مسلط می‌شود و حاضر به رها کردن آن موضع نیست؟ راستی آمریکا چه حق دارد اموال و دارایی‌های ما را بلوکه کند؟ آمریکا به چه مجوزی سرزمین ما را به محاصره اقتصادی درآورده است؟ با «محاصره کننده» گفتگو می‌کنند یا مقابله؟!

شهدا محاصره را با مبارزه می‌شکستند / پیام این بود: «رفع محاصره امتیاز نیست!»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۹
یاد
بعد از برد شیرین و مقتدرانه والیبالیست های ایرانی در مقابل تیم آمریکا، در زمان کوتاهی پیامک ها و پست های کاربران ایرانی به کف زمین آمریکا خوابید.
واکنش طنزآمیز مردم به برد ایران از آمریکا

به گزارش فرهنگ نیوز، کاربران شبکه های اجتماعی خوشحال از برد شیرین سه بر صفر تنها در عرض چند دقیقه با عبارت ها و جملات و اشعار  جذاب، شیرینی برد امشب تیم ملی ایران را دو چندان کردند. در ادامه به چند نمونه از پست های کاربران را مرور می کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۵
یاد

سرداری بی نظیر و متفاوت در تاریخ انقلاب

زمانی که بناست از خودش مایه بگذارد با همه متفاوت است و وقتی که بنا میشود از دیگران مایه بگذارد با هیچ کس فرقی ندارد. در این زمان است که خودخواهی های انسانی در وجود چمران مضمحل میشود و از بین میرود.
سرداری بی نظیر و متفاوت در تاریخ انقلاب

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۶
یاد

قرآن آنلاین بسیار نفیس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۱
یاد

دانلود مداحی تصویری بسیار زیبای عطر ظهور پیرامون نقش امام خامنه ای ،جبهه حزب الله ، یمن و نبرد نهایی با اسرائیل اجرا شده در جشن ولادت امام مهدی(عج) در هیئت عشاق العباس و با نوای گرم کربلایی مرتضی عطاران و با شعری از محسن مقدم .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۴ ، ۰۲:۰۲
یاد

صوت/ قرائت زیبای نماینده ایران و مقام نخست مسابقات بین المللی قرآن کریم


دریافت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۲۹
یاد

عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: پیش بینی ستاد استهلال این است که در غروب چهارشنبه، هلال ماه، قابل رویت خواهد بود بنابراین پنجشنبه ۲۸ خرداد ، روز اول ماه مبارک رمضان است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۰۶
یاد
در پی تشییع باشکوه و غیرتمندانه ی پیکر مطهر 270 شهید دوران دفاع مقدس با حضور پرشکوه و حماسی مردم تهران، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تقدیر و سپاس صادر کردند.
تشییع این دردانه‌های به میهن بازگشته از به یادماندنی ترین حوادث انقلاب است
به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری در پی تشییع باشکوه و غیرتمندانه ی پیکر مطهر 270 شهید دوران دفاع مقدس با حضور پرشکوه و حماسی مردم تهران، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تقدیر و سپاس صادر کردند.
متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
صلوات و سلام خدا بر شهیدان عزیز که مشعل توحید را با ایثار خود بر فراز میهن اسلامی برافروختند. و صلوات و تحیات خدا بر شهیدان مظلوم غواص که با ظهور و حضور خود این فروغ خاموش نشدنی را مدد رساندند و پرچم یادهای عزیز و گرانبها و ذخیره های معنوی امت را با شکوهی هر چه تمام تر در کشور برافراشتند.
سلام بر دستهای بسته و پیکرهای ستم دیده شما و سلام بر ارواح طیبه و به رضوان الهی، بال گشوده ی شما. سلام بر شما که بار دیگر فضای زندگی را معطّر و جان زندگان را سیراب کردید. و سپاس بی پایان پروردگار حکیم و مهربان را که در لحظه های نیاز این ملّت خداجوی و خداباور، بشارتهای تردید ناپذیر را بر دلهای بیدار نازل می فرماید و غبارها را می زداید. و سلام بر شما ملّت بزرگ، وفادار، آگاه و مسئولیت پذیر که خطاب لطیف الهی را به درستی می شناسید و می نیوشید و پاسخ می گویید. حضور پرمضمون امروز شما در تشییع این دردانه های به میهن بازگشته یکی از به یادماندنی ترین حوادث انقلاب است. رحمت خدا بر شما. 
و سپاس بی حد از خدای مالک دلها و سلام بی پایان بر حضرت بقیه الله روحی فداه که صاحب این ثروت عظیم است.
 والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته 
سید علی خامنه ای
 26 خرداد 1394
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۳۴
یاد

  ( در این نماهنگ فیلم قرائت شعر توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره‌ی شهدا برای اولین‌بار منتشر شده است. همچنین از دیگر بخش‌های نماهنگ «در آرزوی شهادت»، تصاویری از حال و هوای گلزار شهدای بهشت زهرا سلام‌‌الله‌علیها در روزهای پایانی سال ۱۳۹۳ و صوت بیانات رهبر انقلاب در سال‌های ابتدایی دهه شصت درباره‌ی مسأله شهادت است)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۱۳
یاد

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۵۷
یاد

حضور مردم در میدان بهارستان/از حمل دست نوشته‌های حسن باقری توسط یک پسربچه تا حضور مادران شهدا با صندلی‌های تاشو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۹
یاد
حمید رسایی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۸
یاد

تزویر

تزویر به شما امان می‌دهد که مقاومت‌تان را بشکند.پس از غلبه شک نکنید که گردنتان را خواهد شکست.

مختارنامه

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۴
یاد

 پیامبران دریا دل وخط شکن

               با دست بسته بوسه برخاک زدند و آسمانی شدند                                                        

دریا دلان  آمده اند تا بگویند

               مبادا برای جرعه آبی دست بسته خود را تسلیم کدخدا کنید

 می شود با دست بسته سربلند  بیرون آمد

                                                        اگر دریا دل باشید

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۷
یاد

 از آموزش 17هزار جوان فلسطینی تا ناامن ‌سازی مرزهای شمالی سرزمین اشغالی

جنگ آینده با صهیونیست‌ها چگونه رقم می‌خورد/ از آموزش 17هزار جوان فلسطینی تا ناامن ‌سازی مرزهای شمالی سرزمین اشغالی +تصاویر/ بماندددددددددد

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۵۸
یاد

حاج آخوند عابدی کر از علمای اهل سنت ترکمن و  از ابتدای انقلاب تاکنون امام جمعه شهرستان بندر ترکمن می باشد  وی  مفسر قرآن کریم در 4 مجلد به زبان ترکمنی است  که کتب تفسیر وی در تمام کشورهای همسایه در بین مسلمانان ترکمن توزیع شده است . .وی از جمله روحانیت برجسته اهل تسنن است که از ابتدای انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره )  ونائب بر حقش حضرت امام خامنه ای همراه بوده است  و از وفاداران به نظام مقدس جمهوری اسلامی است . حاج آخوند عابدی کر در زمان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس در کنار رزمندگان اسلام به اشاعه فرهنگ دینی ودفاع از ارزشهای ایثار گری و شهادت و حفظ تمامیت ارضی  مشغول  بوده است .به گفته وی 7 مرتبه  و هر بار بمدت بیش از بیست روز  در مناطق مختلف جنگی  حضور داشته  است .

حاج آخوند عابدی کر از فضایل بسیار نیک اخلاقی برخودار  است  و این امر با اولین برخورد با  این عالم روحانی  به خوبی هویدا است . وی در حال حاضر در منزل قدیمی بسیار کوچک و ساده  در شهرستان بندر ترکمن زندگی می کند و منزل ایشان محل مراجعه اهل ایمان و شخصیتهای  روحانی و فرهنگی و اجتماعی  می باشد .

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۴۲
یاد
یادداشت/ حسین قدیانی

اصلش با جماعتی طرفیم که دارند از حجب و حیای شما(آقای سلیمانی) و امثال شما سوءاستفاده می‌کنند و در نهایت بی‌تدبیری، بلکه چیزهای دیگر، همه هستی این مرز و بوم دیرین را حتی مایه حیات را گره به تحریم ‌می‌زنند!

خبرگزاری فارس: آب خوردن مردم به «سلام بر حسین» بستگی دارد نه تحریم

شما هم یک کلام دل را خوش کن به خوشی‌های دنیا و گور پدر وجدان، ملیت و امنیت، بیا و بگو؛ «تا تحریم برقرار است، من با داعش نمی‌جنگم!» چطور بعضی‌ها همه امور حتی نوشیدن آب ملت را واگذار به مساله تحریم کرده‌اند اما تو باید با وجود همین تحریم، با شقی‌ترین شیاطین آخرالزمانی بجنگی؟!

اصلش با جماعتی طرفیم که دارند از حجب و حیای شما و امثال شما سوءاستفاده می‌کنند و در نهایت بی‌تدبیری، بلکه چیزهای دیگر، همه هستی این مرز و بوم دیرین را حتی مایه حیات را گره به تحریم ‌می‌زنند! مشکل از تدبیر خودشان است اما همه چیز را انداخته‌اند گردن تحریم دشمن! حتی خوردن قرصی نان را! و نوشیدن جرعه‌ای آب را! و شگفتا! در عین آنکه سیر تا پیاز تقصیر را گردن تحریم دشمن انداخته‌اند، معتقدند جلاد وحشی تحریم، مودب است و باهوش! لابد این تناقض آشکار، این بی‌صداقتی، همانی بود که بهش می‌گفتند «راستگویی»!

آهای قاسم سلیمانی!چرا تحریم را بهانه نکردی تا گرد یتیمی بر چهره دختر خردسالت ننشیند؟! او که تازه داشت «بابا» به زبانش می‌چرخید! او که تازه داشت روی دوش تو، لذت می‌برد از روزگار خوب کودکی! چطور تحریم برای دولت هست اما برای تو شهید مدافع حرم نیست؟!

آهای قاسم سلیمانی! چطور فشار تحریم برای دولت هست اما برای تو شهید حی و حاضر نیست؟! واقعا این چطور تحریمی است که جگرگوشه‌های ملت، از دل آن سرافراز بیرون آمده و خواهند آمد ان‌شاءالله اما بعضی‌ها با این همه اختیار و امکان، هر چه از او سوال می‌کنی، با انگشت، تحریم‌های عموسام را نشان ملت می‌دهد؟! دمی دعوت می‌کنم که آقایان بنشینند جلوی آینه! محاسنی دارد این کار! شرط است که با سنگ «بند 8 ماده 6 قانون مطبوعات» متذکر آینه نشوند!

امام بزرگوار ما خود سراسر آینه بود؛ زلال و بی‌زنگار. بس است این همه با دشمن نشستن! نتیجه‌اش را داریم می‌بینیم! دمی باید پای مکتب امام نشست اما به «تعریف»، نه «تحریف»! چه گفت امام راحل؟! چه می‌گفت امام راحل؟! آن خمینی که ما می‌شناسیم، همواره می‌گفت؛ «هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید» نه اینکه همه مشکلات حتی آب خوردن بدون مشکل را هم بیندازید گردن کاخ سفید!

سخن دیگر خمینی بت‌شکن این بود که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»! شگفتا از دست‌فرمان بعضی‌ها که به ضرب و زور، می‌خواهند طوری وانمود کنند که گویی آمریکا هر غلطی بخواهد می‌تواند بکند! آمریکای میز مذاکره، همان آمریکای حامی داعش است. چطور با وجود تحریم، با داعش می‌توان در بیرون مرزها، در عراق و سوریه جنگید اما در داخل، نمی‌توان حتی آبی هم به مردم خود خوراند؟! تو نماینده جمهور، با کلی زحمت و مرارت، داعش را به جهنم می‌فرستی، اینجا بعضی‌ها جمهور را به جهنم حواله می‌دهند! و دفاع از جمهور را برنمی‌تابند!

من، جانباز ویلچرنشینی را می‌شناسم که زخم بستر گرفته، آنقدرها فاصله‌ای تا آسمان ندارد. فشار تحریم، داروی این جانباز عزیز را قطع کرده، عجبا که ناله‌اش را کس دیگری سرمی‌دهد!  

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۵۷
یاد