زلال بصیرت (Clear insight )

«فلسطین کلید رمز آلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلامی است » مقام معظم رهبری

زلال بصیرت (Clear insight )

«فلسطین کلید رمز آلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلامی است » مقام معظم رهبری

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران وب سايت ختم قرآن مجيد
< سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com

مبارز کلیپ

آخرین نظرات
  • ۶ مرداد ۹۴، ۰۱:۲۳ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت

رهبرانقلاب گریه‌کدام آمریکایی را مثال‌ زدند؟

چهارشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۱۴ ب.ظ

به گزارش فرهنگ نیوز، رهبر معظم انقلاب با اشاره به برخی نرمشهای ظاهری مسئولان آمریکا در مذاکرات افزودند: باطن رفتار آمریکا، پیگیری همان اهداف خصمانه گذشته است و ملت، این واقعیت را فراموش نمی کند.

رهبر انقلاب در همین زمینه افزودند: یکی از مسئولان آمریکایی در مذاکرات از تنفر از جنگ گفته و حتی گریه کرده است، عده ای ساده لوح ممکن است این قضیه را باور کنند اما حمایت بیدریغ و کمکهای بیوقفه آمریکا به رژیم جنایتکار، قصاب و آدم کش صهیونیستی و حمایت آنها از جنایاتی که در حق مردم یمن می شود، ماهیت واقعی آن ادعا و آن گریه را برملا می کند.
رهبرانقلاب گریه‌کدام آمریکایی را مثال‌ زدند؟ + فیلم
                                                                     فیلم
این اتفاق در مذاکرات هسته ای در وین روی داده است. در زمان مذاکرات، جان کری خاطراتی از جنگ نقل می کند که در حین بیان آن متاثر می شود. وندی شرمن این رویداد را بعدها در نشستی بازگو می کند. برخی از رسانه ها و شخصیت ها در ایران، چنین رفتاری را تحسین کردند و آن را نشانه صداقت آمریکایی ها در گفته هایشان دانستند. این در حالیست که در همان زمان، آمریکا از سیاست های جنگ طلبان اسرائیل، اعزام سرباز به اقصی نقاط جهان برای درگیری و کشتار، فروش سلاح و ارسال آن برای تروریست ها هیچ ابایی ندارد. 
 
اما اصل ماجرا را بخوانید. وندی شرمن در نشستی در آمریکا جزئیاتی از آخرین جلسه ایران و 1+5 را در سازمان ملل بیان کرد.
 
معاون وزیر خارجه آمریکا گفت: در نشست نهایی ایران و 1+5، پیش از کنفرانس مطبوعاتی، من این افتخار را داشتم که با وزیر خارجه همراه باشم. زمانیکه تمام عکساسان و خبرنگاران از اتاق بیرون رفتند، تمامی حاضران از جمله وزیر خارجه ایران سخنانی را ایراد کردند، تمامی این نطق ها تکان دهنده بود، چراکه علنی نبود.
 
شرمن که بغض کرده بود، افزود: جان کری اخرین نفری بود که صحبت کرد، او گفت «زمانیکه 22 ساله بودم، به جنگ رفتم» اما سپس بغض کرد، همانطور که من چند دقیقه پیش بغض کرده بودم.
 
معاون وزیر خارجه آمریکا تصریح کرد: کری نمی توانست کلمات را ادا کند اما در نهایت بغض خود را فرو خورد و گفت: «من به جنگ رفتم و برایم روشن شد که دیگر هیچ وقت نمی خواهم به انجا بروم»
 
وی افزود: کل توافق به همین  معناست، حل مسائل از طریق ابزار مسالمت امیز. پس از سخنان کری، همه در آن اتاق کوچک اشک درچشمانشان حلقه زده بود و همه دست زدند، از جمله مذاکره کنندگان ایرانی.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۳
یاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی