زلال بصیرت (Clear insight )

«فلسطین کلید رمز آلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلامی است » مقام معظم رهبری

زلال بصیرت (Clear insight )

«فلسطین کلید رمز آلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلامی است » مقام معظم رهبری

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران وب سايت ختم قرآن مجيد
< سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com

مبارز کلیپ

آخرین نظرات
  • ۶ مرداد ۹۴، ۰۱:۲۳ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت

واکنش علیرضا زاکانی به تکذیب صالحی

سابقه بد صالحی در تکذیب اظهاراتی که فیلم آن موجود است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آقای صالحی اظهارات خود را در مورد توافق در یک جلسه با حضور تعدادی از نمایندگان مطرح کرد که هنگام حضور وی این نمایندگان را با رئیس سازمان انرژی اتمی رو در رو می‌کنم تا به خاطر بیاورد که چه گفته است.
اینکه صالحی با بیان کلی از اظهارات قبلی‌اش عبور می‌کند حرف دیگری است
به گزارش جهان، روز گذشته علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به سؤالی درباره اظهارات علیرضا زاکانی نماینده مجلس در مورد اینکه شما گفته بودید که دعا کنید توافق به هم بخورد اظهار داشت: ما در مجلس و صحن علنی یا در کمیسیون شرکت کرده ایم و به جز این دو مکان در جای دیگری اظهار نظری نکرده ایم. نمی دانم که وی به چه استنادی این حرف را زده است و برایم خیلی سنگین بود.
صالحی گفت: زاکانی نماینده مجلس است و درباره اظهارات این نماینده محترم باید بگویم که وی باید با مسئولیت پذیری بیشتری سخن بگوید.

وی افزود: هیچ دوستی ای با زاکانی ندارم که توفیق آشنایی نزدیک با وی و گفتار دوستانه و درگوشی را داشته باشم.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه شاید در خواب چیزی گفته باشم تصریح کرد: چرا باید زاکانی این حرفها را بزند. البته عده ای به من می گویند که تکذیبیه منتشر کنید اما اگر فردا اعلام کردند که صالحی دین خود را تغییر داده آیا من باید تکذیبیه منتشر کنم؟

به گزارش جهان، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس در واکنش به این اظهارات با اشاره به تکذیب اظهاراتش از سوی رئیس سازمان انرژی اتمی، گفت: آقای صالحی در سخنرانی خود نگفتند که دعا کنید تا توافق حاصل نشود بلکه در یک جلسه‌ای که تعدادی از نمایندگان از جمله بنده در آن حاضر بودیم این موضوع را مطرح کردند.

وی افزود: آقای صالحی در آن جلسه به ما گفتند که بروید دعا کنید تا آمریکایی‌ها مسیر مذاکرات را به هم بزنند برای اینکه از نظر ایشان چهارچوب توافق از خطوط قرمز عبور کرده بود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اینکه رئیس سازمان انرژی اتمی می‌خواهد با یک بیان کلی از اظهارات قبلی خود عبور کند حرف دیگری است اما ان شاءالله در زمان حضور ایشان در مجلس آن تعداد از نمایندگانی که در جلسه حضور داشتند را به محضر ایشان می‌برم تا به خاطر بیاورند که آن نکات را در مورد توافق خود ایشان گفته‌اند.

«من با برخی دوستان نماینده هم که در آن جلسه حضور داشتند صحبت کردم که آنها هم از عبور آقای صالحی از بیانات خود اظهار تعجب می‌کردند.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنده ضروری نمی‌دانستم این سخنان را بیان کنم اما چون می‌خواهم درباره مسائل فنی سخن بگویم اظهارات آقای صالحی را تکذیب و توضیحاتم را ارائه دادم تا همگان هم از حقیقت ماجرا مطلع شوند و هم تاثیری بر نقدهای فنی و منطقی آینده ما نداشته باشد.

به گزارش جهان، البته صالحی سابقه خوبی در تکذیب اظهاراتش ندارد. وی در روز بیستم اردیبهشت سال جاری و پس از انتشار بیانیه لوزان در مراسم بزرگداشت شهدای هسته‌ای که با حضور خانواده‌های شهیدان علی محمدی و شهریاری در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد و فیلم آن نیز ضبط و منتشر شد، گفت: از حالا روی یکسری مباحثی که توافق کردیم «دبه» در آورده‌اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی