زلال بصیرت (Clear insight )

«فلسطین کلید رمز آلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلامی است » مقام معظم رهبری

زلال بصیرت (Clear insight )

«فلسطین کلید رمز آلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلامی است » مقام معظم رهبری

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران وب سايت ختم قرآن مجيد
< سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com

مبارز کلیپ

آخرین نظرات
  • ۶ مرداد ۹۴، ۰۱:۲۳ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت

مسجد در خنداونه

دوشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۵۰ ب.ظ

اقدام قابل تحسین برنامه خندوانه + فیلم


اقدام قابل تحسین برنامه خندوانه + فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و هنر فرهنگ نیوز ، ویژه برنامه عید مبعث برنامه خندوانه با اتفاقات فرهنگی و اسلامی زیادی همراه بود. در این قسمت از برنامه خندوانه در اقدامی قابل تحسین و در بخش مصاحبه با مردم گزارشگر این برنامه به یک مسجد رفته و با اهالی و نمازگزاران آنجا درباره ی خنده و رابطه ی بین نماز و مسجد و خوشرویی و خنده صحبت کرد. 
 
همچنین در بخش دیگر این ویژه برنامه ویدئویی از لندن پخش شد. در این ویدئو گروهی از جوانان مسلمان انگلیسی در یک اقدام فرهنگی و اسلامی شاخه گلی را به همراه یک نامه که با محتوای دعوت به اسلام بود به عابران و مردم بندن اهدا می کردند.
اتفاقات و میان برنامه هایی که در این قسمت از خندوانه پخش شد بسیار قابل تحسین بود که امید است دیگر برنامه سازان صدا و سیما نیز با الگو قرار دادن این قسمت از برنامه خندوانه و با ساخت این قبیل برنامه های فرهنگی قدمی در ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی بردارند. با توجه به تاثیرپذیری جامعه از رسانه و علی الخصوص برنامه های طنز می توان در کنار ایجاد فضای شاد و طنز ، کارها و برنامه های فرهنگی در جهت فرهنگ سازی در زمینه های مختلف و بطور ویژه در زمینه های دینی و اسلامی و سبک زندگی تهیه و نمایش داد.
 
در ادامه بخشی از ویژه برنامه خندوانه در عید مبعث را مشاهده می کنید:


خندوانه در مسجد | دانلود فیلم

Video Player

خندوانه در لندن | دانلود فیلم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۸
یاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی