زلال بصیرت (Clear insight )

«فلسطین کلید رمز آلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلامی است » مقام معظم رهبری

زلال بصیرت (Clear insight )

«فلسطین کلید رمز آلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلامی است » مقام معظم رهبری

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران وب سايت ختم قرآن مجيد
< سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com

مبارز کلیپ

آخرین نظرات
  • ۶ مرداد ۹۴، ۰۱:۲۳ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت

ضرب و شتم

پنجشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۲۳ ب.ظ

ضرب و شتم

ضرب و شتم و بازداشت دانشجویان شیرازی + فیلم و تصاویر اختصاصی

 

Screenshots_۲۰۱۵-۰۴-۲۹-۲۱-۰۵-۲۵

دانشجویان با شناسایی ضاربین و به خیال این‌که کسی پاسخگوی مطالباتشان خواهد بود، به مأمورین نیروی انتظامی حاضر در محل برای تنظیم شکایت مراجعه کردند که متأسفانه پس از دقایقی، بار دیگر گروهی لباس شخصی به آنان حمله‌ور شده و آنان را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و سپس چهار تن از این دانشجویان را بازداشت کردند.

به گزارش میدان 72 از شیراز، صبح امروز و در جریان سفر آقای حسن روحانی به شیراز، جمعی از دانشجویان این شهر با در دست داشتن پلاکاردهایی خواهان انتشار فکت شیت ایرانی توسط رئیس جمهور محترم شدند.

بنابراین گزارش، به محض ورود ایشان و آغاز استقبال مردمی، این دانشجویان با در دست گرفتن پلاکاردهایی با مضمون «محرمانه نداریم، منتظر فکت شیت ایرانی هستیم»، «مردم را از جزئیات مذاکره مطلع کنید» ، «فکت شیت آمریکا را تکذیب کنید» ، «انتشار فکت شیت ایرانی=همدلی دولت با ملت» که برگرفته از سخنان رهبری بود و با سردادن شعار «روحانی، روحانی، فکت شیت ایرانی» درخواست و مطالبه خود را با آقای روحانی درمیان گذاشتند که متاسفانه از سوی لباس شخصی‌هایی که رئیس‌جمهور را همراهی می‌کردند مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

گفتنی است این دانشجویان با شناسائی ضاربین و به خیال این‌که کسی پاسخگوی مطالباتشان خواهد بود، به مأمورین نیروی انتظامی حاضر در محل برای تنظیم شکایت مراجعه کردند که متأسفانه پس از دقایقی بار دیگر گروهی لباس شخصی به آنان حمله‌ور شده و آنان را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و سپس چهار تن از این دانشجویان را بازداشت کردند. افراد ضارب که گویا از نوعی مصونیت برخوردار بوده‌اند، بدون هیچ مشکلی صحنه را ترک کردند.

تکمیلی: بنا بر آخرین اخبار، دانشجویان بازداشت شده با قید کفالت آزاد شدند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۰
یاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی