زلال بصیرت (Clear insight )

«فلسطین کلید رمز آلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلامی است » مقام معظم رهبری

زلال بصیرت (Clear insight )

«فلسطین کلید رمز آلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلامی است » مقام معظم رهبری

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران وب سايت ختم قرآن مجيد
< سایت جامع فرهنگی
مذهبی شهید آوینی Aviny.com

مبارز کلیپ

آخرین نظرات
  • ۶ مرداد ۹۴، ۰۱:۲۳ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت

«جعبه سیاه مافیای نفتی»

چهارشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۰۴ ب.ظ

«جعبه سیاه مافیای نفتی»

چه کسانی «جعبه سیاه مافیای نفتی» را از کشور فراری دادند؟

وکیل خاندان هاشمی مدعی است یزدان‌پناه یکبار در سال ۷۳ بازداشت و پس از آن از آزاد شده و بدون مانعی از کشور خارج شده؛ ادعایی که با انتشار حکم دادگاه این جاسوس اقتصادی نه تنها رد می‌شود بلکه هویت عاملان فرار وی را روشن‌تر می‌کند.

این روزها دوستان قدیمی عباس یزدان پناه یزدی هیچ علاقه ای به پیدا شدن او ندارند؛ کسی که چیزهای زیادی از مافیای نفت در ایران می داند و خود سال های سال در همین حوزه فعالیت داشته است.

نام رفیق کودکی، نوجوانی و شریک روزهای نه چندان دور مهدی هاشمی بهرمانی از همان روزهای ابتدایی رسیدگی به اتهامات آقازاده پرحاشیه آیت الله هاشمی بر سر زبان ها افتاد؛ کسی که این روزها دیگر نیست تا مراحل پایانی رسیدگی به اتهامات دوست قدیمی اش را ببیند.

اعترافات یزدان پناه یزدی که در 4 تیرماه سال 92 به طرز مشکوکی مفقود شده این روزها قطعا می توانست برای مهدی هاشمی دردسری جدی ایجاد کند اما اعترافات سال های دور وی که توسط دستگاه های امنیتی ضبط شده بود نیز توانست بر روی بار اتهامات مهدی هاشمی اضافه کند.

وکیل مهدی هاشمی اما هنوز اصرار دارد که هیچ یک از مستندات و منابع علیه موکل وجهه قانونی ندارد و همه چیز سناریو سازی است و حتی «خود دادگاه هم این موضوع را می داند.»

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۹
یاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی